Verkkoliiketoiminta-asiakasanalytiikka-Avarea

Miten kehittää verkkoliiketoimintaa asiakasanalytiikalla?

Avarea Asiakasanalytiikka, Kannattavuus, Tiedon hyödyntäminen, Webinaari

Liiketoiminta perustuu tuloihin ja ensisijaisesti nämä kumuloituvat asiakkaiden kautta, olkoonkin kaupantekomuoto B2B tai B2C. Nykypäivän liiketoiminta vaatii läsnäoloa verkossa: tässä etuna on jatkuva datan muodostuminen. Tätä informaatiota analysoimalla voidaan löytää kehityskohteita sekä olemassaolevia vahvuuksia, joita voidaan hioa kilpailueduiksi. Asiakastuntemus, eli tekijät kuten asiakaskannattavuus ja asiakkaiden motivaatiotekijät, on elinehto tehokkaalle liiketoiminnalle niin cyber-ympäristössä kuin reaalimaailmassakin.

Tule kuuntelemaan asiantuntijamme Jussi Rautjärven webinaari asiakasanalytiikan tärkeydestä verkkoliiketoiminnan aidossa tehostamisessa. Ilmoittautuminen tapahtuu täällä, Digian sivuilla!

Webinaari pidetään 28.8. kello 10:00 ja sen kesto on 45 minuuttia. Hyötysuhdetta voidaan pitää erinomaisena.

Tervetuloa mukaan!


Puhujasta:

verkkoliiketoiminta-asiakasanalytiikka-webinaari

Jussi on työskennellyt myynti- ja kehitystehtävissä konsultointi- ja energiatoimialalla. Lisäksi Jussi on tehnyt paljon erilaisia asiakasprojekteja datan konsultointiin ja digitaaliseen markkinointiin liittyen. Jussi on laatinut digitaalisen myynnin strategioita ja tuotelanseerauksia monien eri toimialojen yrityksille.  Lisäksi Jussi on toiminut ylimmän johdon neuvonantajana vastaten toimeksiantajien talouden suunnittelusta ja liiketoimintojen strategisesta kehittämisestä.

Jussi on vapaa-ajallaan intohimoinen tenniksen pelaaja ja seuraaja. Jussin mielestä paras urheilutapahtuma maailmassa onkin Wimbledon.

Blogi-postauksetUutisia analytiikastaLue lisää osaamisestamme!Lue lisää palveluistamme!