Avarea sai huippuarvosanan asiakkailtaan

Aki Böök analytiikka, asiakaskokemus, avarea, Etusivu highlight

Asiakkaamme ovat meille ensiarvoisen tärkeitä ja tutkimme asiakastyytyväisyyttämme vuosittain. Vaikka vastaukset ovat olleet kautta historian kiitettäviä, onnistuimme tänä vuonna ylittämään kaikki aikaisempien vuosien tulokset! 95% asiakkaistamme suosittelisi meitä eteenpäin ja 100% ostaisi palveluitamme uudestaan.

Kyselyssä asiakkaamme arvioivat tyytyväisyyttään asteikolla 1–6 kolmella osa-alueella:

• Kokonaiskuva Avareasta yrityksenä
• Projektitoimitukset ja konsultointi
• Ylläpito ja tuotannontuki

Asiakkaidemme mielestä eniten viime vuoden aikana on kehittynyt kustannusarvioiden pitävyys sekä toimitusten hinta/laatu- suhde. Näiden muuttujien arvosana nousi yli yhden arvosanan. Tämä kertoo siitä, että aikaisempien vuosien kyselyiden ansiosta olemme onnistuneet parantamaan juuri niissä asioissa, joihin asiakkaamme toivoivat meidän kiinnittävän lisää huomiota.
Iso kiitos vastanneille! Antamanne palaute on meille todella tärkeää ja otamme palautteen huomioon myös jatkossa toimintaa kehittäessämme.