Markkinoinnin Analytiikka


Parempia markkinointipäätöksiä.

 

Avarea Analytics for Marketing


Avarea Analytics for Marketing ratkaisulla kerätään eri lähteistä kaikki liiketoiminnallesi tärkeä data yhteen tietovarastoon. Tiedot visualisoidaan yhteen työkaluun. Lopputuloksena saat yhtenäisen näkymän markkinoinnin monitorointiin ja analytiikkaan. Näiden avulla voit tehdä parempia päätöksiä.

Create growth and acquire new customers

Kasvata liiketoimintaa ja hanki uusia asiakkaita.

Turn marketing and sales activities into business impact

Analysoi markkinoinnin ja myynnin toimenpiteiden vaikutuksia liiketoimintaan.

Be data driven and deliver measurable results

Ohjaa toimintaa datan avulla ja saavuta mitattavia tuloksia.

Kehitä markkinoinnin ja myynnin yhteistyötä tulosten luomiseksi.

RATKAISUN HYÖDYT JUURI SINULLE

  • Voit luoda kasvua markkinoinnin ja myynnin optimoiduilla prosesseilla
  • Vahvista brändiäsi dataan perustuvilla päätöksillä
  • Voit hankkia uusia asiakkaita tehokkaammin, kun perustat päätöksesi dataan
  • Voit mitata ja raportoida markkinoinnin ja myynnin vaikuttavuutta selkein mittarein
  • Ymmärrät miten vähemmällä tehdään enemmän ja voit optimoida investoinnit eri kanaviin
  • Löydät datalla mahdollisuuksia uusiin liiketoimintamalleihin läpi arvoketjujen
  • Saat automatisoidun raportoinnin ja voit lopettaa käsin tehdyt raportit, kun datan keräys ja metriikat ovat valmiina
  • Vähennät inhimillisiä virheitä ja säästät aikaa käyttäessäsi tuettua ratkaisua
  • Taulukoiden ja dokumenttien hallinnointi vähenee
  • Hallinnoit useita kanavia yhdellä työkalulla, jonka näkymiä voit jakaa organisaatiossasi
  • Ymmärrät paremmin, miten markkinointi suoriutuu asetettuihin tavoitteisiin nähden
  • Voit mitata toimenpiteiden vaikutusta, mikä toimii ja mikä ei
    • Saat täyden näkymän markkinoinnista myyntiin kattamaan eri kanavat, perinteiset ja digitaaliset, asiakasmatkan eri vaiheissa
    • Voit tunnistaa kasvun pullonkauloja sekä mahdollisuuksia
    • Voit mitata ja raportoida markkinoinnin ja myynnin vaikuttavuutta selkein mittarein
  • Saat markkinoinnin ja myynnin tietovaraston: Asiakasdata, markkinoinnin ja myynnin data yhdessä paikassa
  • Tietovarastolla on helppo ja nopea implementointi
  • Alusta datan hallinnointiin tulee palveluna
  • Et tarvitse teknologiasuunnittelua tai investointeja
  • Ratkaisu skaalautuu helposti esimerkiksi datalähteiden, datamäärien ja hyödyntämisen suhteen
  • Saat data myös muuhun käyttöön kuten smart data -tiimille tai toisille ratkaisuille
  • Voit tuottaa tuloksia asiakkaillesi – enemmän, nopeammin ja tarkemmin
  • Rikastat asiakkaidesi dataa ja luot 360-näkymiä
  • Voit laajentaa palveluitasi asiakkaillesi
  • Parannat sitoutumista
  • Voit kasvattaa kannattavuuttasi yksinkertaistamalla ja automatisoimalla prosessejasi
  • voit luoda uusia tulolähteitä datan ja analytiikan avulla

White paper


Asiantuntijamme haluavat auttaa sinua ja jakavat ajatuksiaan blogissamme. Joskus he innostuvat kirjoittamaan virallisemman julkaisun aiheesta. Voida ladata näitä tietoaarteita alta. Sisältö on englanniksi.

5 Steps to Data Driven Marketing

1. Define Specific Goals, 2. Map KPIs and Metrics to the Goals, 3. Identify Channels and Data, 4. Design Dashboards and Advanced Analytics use cases, 5. Make a Plan

5 Steps to Data Driven Marketing

Get this white paper now.

Download

Modern Marketing Challenges

What tool should the CMO of digital age use?

Modern Marketing Challenges

Read our solution brief

Download

TUTKI MUITA AIHEITA


HALUATKO TEHDÄ PAREMPIA MARKKINOINTIPÄÄTÖKSIÄ?


Paras tapa saada lisää tietoa ratkaisustamme, on olla yhteydessä meihin. Tai ehkä sinulla on kysyttävää? Autamme mielellämme. Älä epäröi ottaa yhteyttä.

Me Avareassa arvostamme yksityisyyttäsi: emme lähetä roskapostia emmekä myy tai luovuta tietojasi kolmansille osapuolille.