MITEN OPTIMOIDA MARKKINOINNIN ROI JA TUOTTAA PAREMPIA ASIAKASKOKEMUKSIA?


Digitaaliseen markkinointiin sisältyy kaikki toimet asiakkaan elinkaaren aikana; kaikki ne kanavat, joita käytät asiakasyhteydenpitoon; kaikki ne asiakaskokemukset joita tuotat palveluissasi; sekä kaikki ne teknologiat ja alustat, joita käytät markkinointitoimenpiteidesi hallintaan.

Tiedolla johdettava markkinointi perustuu data-analytiikan tuottamaan ymmärrykseen. Modernin markkinoijan päätavoitteina pitäisikin olla toimenpiteiden vaikuttavuuden mittaaminen, markkinointi-investointien tehostaminen sekä onnistuneet asiakaskokemuksen varmistaminen. Uusien markkinointiteknologioiden, kuten markkinoinnin automaation tai sosiaalisen median seurannan hyödyntäminen tuovat kuitenkin uusia haasteita markkinoijille. Kuinka muodostaa yhtenäinen kuva asiakkaasta, kun tietoa on saatavilla useasta eri kanavasta? Miten päästä käsiksi ja yhdistää hajallaan oleva tieto?

Me Avarealla voimme auttaa markkinointia tarjoamalla työkalut markkinoinnin tiedolla johtamiseen. Tavoitteenamme on, että jokainen markkinoinnin investointipäätös voi perustua mittaamisen kautta saatuun ymmärrykseen.

Digital marketing Customer Journey

RATKAISUMME: AVAREA ANALYTICS FOR MARKETING


Avarea Analytics for Marketing -ratkaisu kerää ja järjestää automaattisesti kaikki markkinoinnin ja koko liiketoiminnallesi merkitykselliset tiedot useasta eri tietolähteestä yhteen tietovarastoon. Tarjoamme sinulle yhtenäisen näkymän markkinoinnin KPI-mittareiden ja eri metriikoiden seurantaan, jotta voit tehdä parempia päätöksiä. Haluaisitko esimerkiksi tietää, miten allokoida markkinointibudjettisi optimaalisesti eri kanavien kesken?

Lue lisää markkinoinnin analytiikasta

Haluatko tutustua tapaamme rakentaa tietoon pohjautuva segmentointiprosessi?


Täytä alla oleva lomake ladataksesi artikkelimme aiheesta ”Avarea point of view on enhancing the customer experience”. Sisältö on englanniksi.

Me Avaraessa arvostamme yksityisyyttäsi: emme lähetä roskapostia emmekä myy tai luovuta tietojasi kolmansille osapuolille.

Lataa artikkelimme aiheesta ”Avarea point of view on enhancing the customer experience”

Lataa artikkelisi:

Täytä oheinen lomake ladataksesi artikkelimme aiheesta ”Avarea point of view on enhancing the customer experience”.