Kuinka kasvattaa asiakkuuksien arvoa?


Asiakasanalytiikan menetelmien avulla voit ennakoida kunkin asiakkaasi tulevaa käyttäytymistä. Syvällinen asiakasymmärrys auttaa sinua tekemään parempia päätöksiä toimenpiteistä, joilla voit esimerkiksi kasvattaa olemassa olevien asiakkuuksien arvoa, tehostaa uusasiakashankintaa tai estää asiakaspoistumaa.

Asiakasanalytiikka antaa vastauksia asiakaskäyttäytymiseen liittyviin kysymyksiin


  • Mitkä ja millaisia ovat asiakkaan käyttäytymiseen ja profiloivaan dataan perustuvat segmentit?
  • Mitkä toimenpiteet tehoavat parhaiten eri asiakkaisiin?
  • Miten tunnistan potentiaalisen asiakaskunnan?
  • Mitä tuotteita eri asiakkaani todennäköisimmin ostavat?
  • Ketkä asiakkaistani ovat todennäköisesti poistumassa?
  • Miten valitsemani toimenpide tulee onnistumistumaan?
  • Kuinka paljon eri asiakasryhmät ovat valmiita käyttämään rahaa?
  • Mikä on optimaalinen viestintäkanava kullekin asiakkaalle?
Customer Analytics Marketing optimization

Avarean asiakasanalytiikan ratkaisut


Accelerator – nopeasti konkreettisia tuloksia


  • Konseptoitu palvelu, joka tarjoaa systemaattisen lähestymisen data-analytiikan hyödyntämisen aloittamiseksi
  • Potentiaalisten käyttötapauksien tunnistaminen ja priorisointi
  • 6-vaiheinen prosessi tuo konkreettisia tuloksia 6-12 viikossa
Lue lisää Acceleratorista

My Analyst – Avarean analyytikko käytössäsi


  • Avarean analyytikko kuukausipalveluna – virtuaalisesti tai paikan päällä
  • MyAnalyst täydentää organisaatiosi osaamista ja toimii resurssina
  • Ratkaisu silloin, kun haluat päästä analytiikkaprojektissasi nopeasti eteenpäin
Lue lisää MyAnalyst-palvelusta

Tuotteemme – Avarea Analytics for Marketing


  • Yhdistämme eri kanavat, ratkaisut ja tiedot tuottaaksemme syvällistä ymmärrystä, jolla todella on merkitystä liiketoiminnallesi.
  • Helppoutta ja  tehoa raportointiisi
  • Prosessit ja työkalut käytössäsi
Lue lisää tuotteestamme

Asiakastarinat

Case YIT – Asiakasymmärryksellä parempaa asiakaskokemusta

”Avarea lupasi, että meitä pidetään kädestä kiinni projektin läpi. Lisäksi Avarea lupasi, että heillä on toimiva konsepti tähän projektiin, projektin loppuessa meillä on ensimmäinen analytiikan POC käytössä, osaaminen talon sisällä on kasvanut ja olemme saaneet työkaluja mennä eteenpäin analytiikan alueella. Nämä kaikki lupaukset ovat pitäneet.”Anne Karppinen, YIT Oyj
Lue case YIT kokonaan