Asiakasymmärrys kilpailuvaltiksi

Avarea Analytiikka, Asiakasanalytiikka, Asiakaskokemus

Asiakasymmärrys kilpailuvaltiksi Avarean avulla

On aika oivaltaa, kuinka Big Data Analytics Accelerator saa liiketoimintasi lentämään.

Asiakasymmärrys tarkoittaa, että tunnet asiakkaasi ja osaat palvella heitä paremmin.  Big data -analytiikka luo paljon mahdollisuuksia.  Miten voisit integroida onnistuneesti olemassa olevat asiakastiedot big dataan? Mitä hyötyjä saisit, jos käyttäisit big data -analytiikkaa? Mitä sinulle merkitsisi se, että ymmärtäisit asiakkaitasi paremmin?

Big datasta kohutaan paljon. Puhuuhan siitä tänä päivänä lähes jokainen. Mutta big data on ansainnut kaikki siitä julkaistut artikkelit ja tarinat. Me Avareassa emme kuitenkaan ajattele niin, että ainoastaan big data voisi parantaa liiketoimintaa tai voisi tuoda siihen jotakin ennen näkemätöntä ja vallankumouksellista. Me pidämme big data -analytiikkaa välineenä tai prosessina, jolla voidaan porautua syvemmin laajoihin tietoaineistoihin. Ja kun big data -analytiikkaa käytetään asianmukaisesti, se tarjoaa bisnekselle mahdollisuuksia ja kilpailuetua esimerkiksi juuri syvällisemmän asiakasymmärryksen muodossa.

Monet yritykset ovat jo tutustuneet big data -analytiikan hyötyihin. Ja monet muut ovat ottamassa ensimmäisiä askeleitaan sen parissa. Me olemme auttaneet asiakkaittamme onnistuneesti molemmissa tilanteissa. On kuitenkin muistettava, että ilman selkeää ja terävää analytiikkaa big datalla ei ole vaikuttavuutta.


Haluaisitko nähdä, kuinka Avarean Big Data Analytics Accelerator -konsepti toimii käytännössä? Täytä alla oleva lomake ja lataa artikkelimme ”Meillä on tietoa, jolla on potentiaalista kaupallista arvoa. Emme kuitenkaan tiedä, miten lähteä sitä hyödyntämään.”

Me Avareassa arvostamme yksityisyyttäsi: emme lähetä roskapostia emmekä myy tai luovuta tietojasi kolmansille osapuolille.

 


 

Blogi-postauksetUutisia analytiikasta

Lue lisää osaamisestamme!Lue lisää palveluistamme!