Asiakaskokemuksen kehittäminen

Avarea Analytiikka, Asiakasanalytiikka, Asiakaskokemus, CEx, Customer experience, Edistyksellinen analytiikka

asiakaskokemuksen kehittäminen

Customer Experience Accelerator tuo kilpailuetua.

Kokonaisvaltainen asiakaskokemus edellyttää, että tunnet asiakkaasi. 

Pystytkö palvelemaan asiakkaitasi riittävän tasokkaasti? Toisiko asiakaskokemuksen kehittäminen yrityksellesi kilpailuetua? Ketkä ovat tuottavimpia asiakkaitasi?

Asiakaskunta on polarisoituneempi kuin koskaan aikaisemmin. Asiakkaiden arvot ja tarpeet eroavat henkilöstä toiseen ja myös odotukset ovat yhä korkeammalla. Ja vanhanaikainen demografiaan pohjautuva segmentointi ei tuota enää lisäarvoa.

Yksilöllisen asiakaskokemuksen luominen tuhansille ja tuhansille asiakkaille on lähes mahdotonta. Näin on siitäkin huolimatta, että asiakkaat vaativat yksilöllistä palvelua.

Asianmukaisesti toteutettuna Avarean tietopohjainen segmentointiprosessi tarjoaa yrityksille monia etuja. Asiakkaiden segmentointi ja profilointi heidän käyttäytymisensä perusteella tarjoavat mahdollisuuden luoda parempia asiakaskokemuksia. Kun segmentointi on työkalu, niin asiakaskokemus on puolestaan arvo. Arvopohjainen kokemus luo parempaa asiakasuskollisuutta ja kasvattaa yrityksen mahdollisuutta saada suurempi osuus “asiakkaan kukkarosta”.


Haluatko tutustua meidän tapaamme auttaa asiakasta rakentamaan tietoon pohjautuva segmentointiprosessi? Ole hyvä ja täytä alla oleva lomake ja lataa aiheesta kertova “whitepaper”. 

Me Avaraessa arvostamme yksityisyyttäsi: emme lähetä roskapostia emmekä myy tai luovuta tietojasi kolmansille osapuolille.

CustomerExperience

 

 

 

 


Muita haasteita?

”Haluamme parempaa tuottoa asiakkaistamme.”

”Haluamme antaa erinomaisen asiakaskokemuksen.”

”Tietovarastointi on liian kallista.”

”Varastoomme on sitoutunut liikaa pääomaa.”

”Haluamme ymmärtää asiakastamme paremmin.”